Skal din næste konference holdes på Hotel Sandvig?
Konference

Hotel Sandvig er det ideelle sted at afholde kurser og konferencer. Med sin centrale placering ud til kysten i Sandvig er det nemt at komme til og fra hotellet.

Fra bestyrelsesmøder, kurser, teambuilding mm. Med eller uden overnatning på vores dejlige hotel – vil vi bestræbe os for at skabe de ideelle rammer for et succesfyldt arrangement. 

På Hotel Sandvig tror vi på, at en dyb indånding i smukke rammer af ro, natur og nærvær giver glæde og vilje til at opnå resultater. Sådan har det været i mere end 100 år – og sådan er det stadig. Det er din tryghed for en konference, der ikke bare bliver en succes, men bliver noget mere.

Vores smukke og unikke omgivelser spiller en aktiv og vigtig rolle i at gøre nutidens møder og konferencer til noget særligt – derfor gør pauserne til en aktiv del af konferencen/mødet/kurset

DAGSMØDE

  • Morgenbuffet
  • Frokost  med drikkevarer
  • Kaffe/te og kage til eftermiddag
  • Isvand og frugt i lokale
  • Plenumlokale + standard AV-udstyr, herunder:
    • Lærred
    • Projektor
    • Gratis internet/ Wifi

Ekstra AV-udstyr arrangeres efter nærmere aftale.

Pris pr. person kun kr. 450,00 ved min. 10 deltagere (vi har plads til 50 deltagere ialt)